پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230183
10 سال طول مي‌کشد اقتصاد آمريکا به شرايط عادي بازگردد
تاریخ انتشار : 1399/03/17 08:38:37
نمایش : 1508
رئيس جمهور آمريکا در کنفرانس خبري روز جمعه خود گفت که 10 سال طول خواهد کشيد تا اقتصاد آمريکا که به دليل کرونا وارد رکود شده به شرايط عادي خود بازگردد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ «دونالد ترامپ» رئيس جمهور آمريکا روز جمعه در کنفرانس خبري گفت که در راستاي بازگشايي اقتصاد آمريکا گام خواهيم برداشت.

وي ابراز اميدواري کرد که فرمانداران ايالت‌هاي مختلف آمريکا براي پايان اعتراضات از گارد ملي استفاده کنند و مدعي شد که به کمک اين نيروها اعتراضات در شهر مينياپوليس پايان يافت.

ترامپ با اعلام اين موضوع که تا کنون بيش از 20 ميليون تست ابتلا به کرونا در آمريکا انجام شده گفت که پيشرفت‌هاي چشمگيري در زمينه توليد واکسن کرونا حاصل شده است.

رئيس جمهور آمريکا گفت: «ويروس کوويد-19 يک هديه از چين بوده و هديه بسيار بدي بوده است و امروز من به توافق تجاري با چين متفاوت از ديدگاهي که در گذشته داشتم نگاه مي‌کنم.»

وي اشاره کرد که آمريکا تا کنون ده‌ها ميليارد دلار تعرفه بر کالاهاي وارداتي از چين اعمال کرده است و چين سال‌ها بود که از آمريکا سوء استفاده مي‌کرده است.

وي گفت که تعداد تلفات کرونا در آمريکا 105 هزار نفر بود اما ممکن بود که اين تلفات بيش از ده برابر باشد.

وي افزود که يکي از بزرگترين طرفداران محيط زيست است اما گفت که توافقنامه‌هاي زيست محيطي بين‌المللي مضحک بوده و باعث نابودي آمريکا مي‌شود.

رئيس جمهور آمريکا اضافه کرد که امروز روز خوبي براي آمريکا بوده چون نرخ بيکاري در اين کشور به 13.3 درصد کاهش يافته است.

ترامپ گفت که گمان مي‌رفت آمريکا فرصت‌هاي شغلي بيشتري را از دست بدهد اما عکس آن حاصل شد و سال آينده کاملا سال بهتري خواهد بود.

وي همچنين از مقامات ايالت کاليفرنياي خواست تا هر چه سريعتر شرايط اقتصادي اين ايالت را به حالت گذشته بازگردانند.

رئيس جمهور آمريکا به اين موضوع اشاره کرد که اين کشور در يک رکود بزرگ قرار دارد و 10 سال طول خواهد کشيد تا به شرايط به حالت گذشته بازگردد.

ترامپ گفت که آمريکا به صورت گسترده‌اي از ويروس کرونا عبور کرده و آمريکايي‌ها در حال بازگشت به شغل‌هاي خود بوده و اقتصاد آمريکا به سرعت در حال بازيابي خود است.

وي در ادامه گفت که هيچ کسي کاري را که رئيس جمهور ترامپ براي جامعه سياهپوستان انجام داده،‌ نکرده است.

رئيس جمهور آمريکا بار ديگر از فرمانداران ايالت‌هاي مختلف خواست تا بر اوضاع در شهرهاي اين ايالت‌ها سيطره يابند.

ترامپ گفت که همه بايد رفتاري عادلانه از سوي ماموران قانون دريافت کنند و اميداويم که «جورج فلويد» هم اکنون در حال نگاه کردن به پايين باشد و بگويد که چيزي که الان دارد اتفاق مي‌افتد روز عالي براي کشورمان باشد.

وي اضافه کرد که نمي‌توان اجازه داد در جريان اعتراضات،‌ دزدي و سرقت از فروشگاه‌ها انجام شود و از مقامات ايالت نيويورک خواست براي سيطره بر اوضاع در نيويورک از گارد ملي کمک بگيرد.

رئيس جمهور اضافه کرد که نيروهاي اعمال قانون بايد به طور مساوي با تمامي آمريکايي‌ از هر رنگ و نژاد برخورد کنند و امروز روز خوبي درباره عدالت در آمريکا به شمار مي‌آيد.

ترامپ افزود که عربستان سعودي و روسيه به کمک کردن صنعت نفت آمريکا کمک کردند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html